fredag

Ohyes de är helg!
fredag som sagt prov på morgonen jobbade på julia, och de gick kanon bra! ett mvg. så de gick mycket bättre en väntat :-)
då känns de skönt att ta helg. har vi något att fira, heh.
Ikväll blir de kanske örebro, känner att jag har lite inlämningar jag vill bli klar med 1 som ska in nästa vecka och sedan en som ska in till påsklovet, men känner att de skulle vara skönt att ha det gjort. så fårse om de blir en pluggfredag eller om de blir umgås med mina vänner i örebro, vill ju verkligen se när sally åker runt där på isen! :-)
men på lördag blir det i alla fall Örebro, lite party på schemat!
nej nu ska jag springa upp med lite grejor till åsa.
hejs

mina naglar jullan fixa! och tröjan som köptes igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0