home

känns skönt att vara hemma redan! tack lii :-) men jag ska faktiskt göra samma jobba som de andra bara att jag gör de hemma och nationella gjorde jag ju som sagt igår så då sa hon att de var klart att jag skulle få åka hem! heh lite kul, i början så var jag as rädd för våran svenska lärare Mathias, och han är ju världens roligast! driver hela tiden med oss ;)
sen lii kommer jag ihåg att vi tyckte hon var jätte dryg, men för en gångskull  så tycker jag faktiskt att engelskan kan vara helt okej, vi jobbar mycket hemma och gör muntligt vilket är jättebra träning för mig som faktiskt är väldigt dålig på just engelska. idag känner jag att allt är positivt ! trotts att de är första aprill och alla skämtar och driver med varandra ! tycker det kan vara ganska kul men ändå inte. för jag tar allt för seriöst nu för tiden :-) haha
Ha en bra fredag allihopa!


(kimberly & karin, modevisningen igår)
Här är två bilder jag lånat av kimberly, finns fler på hennes blogg kika in där ! (finns bland länkarna där uppe---^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0