onsdag

Börjar med vädret var är solen??
och sedan kan jag ju berätta att de blev dåligt med sömn inatt, först gick jag och la mig vid1 sen låg jag där i hundra år sen smäller något till och en kvart senare kommer min bror in och frågar om de var jag, sedan somna jag sen vaknar jag av när min käre bror kommer inspringande och måste låna min telefon men de fatta ju inte jag för han kom ju in mitt i natten 04,17 var klockan exakt. wiiho sen kommer han in och frågan hur man skriver sms för jag har kod för att komma in på det så sen var klockan närmare 5 och då  var jag skit pigg... wiiho, låg vaken ett bra tag sedan somna jag om och vakna vid 8tiden och då var det omöjligt att somna om. så bara pallra sig upp då.
så nu sitter jag här har käka frukost och allt! hm om man ska ut och springa eller sätta sig i bilen till örebro. svårt val
men nu ska jag inte sitta här och ruttna
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0