söndag

Klockan har precis slagit över 00,00, och jag ligger uppe i systers rum eftersom hon inte är hemma. så lånar hennes rum och kikar tv oså. jag och mamma var ute och gick 5 km tidigare  med hundarna hade med systers 2 hundar!
så otroligt skönt väder ute!:-)
nej de börja någon film nu så ska försöka hänga med i den. och hoppas de är sol imorn med så då ska jag jävlar sola lite och ta en riktig långpromenad!
och ska bara säga de är galet avis på alla de som är utomlands nu eller ska utomlands turkiet thailand och allt vad de är! men ville också säga här i sverige ska vi ha upp till 20°! + att så är jag jätte glad över att ha er mina hjärtan i öre, så jävla bra ni är!
nej nu hejs puuuss:9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0