tisdag

Japp då var det skola idag då, känns ju lite sådär att börja med längsta dagen i veckan, men ska nog funka får tänka att de är bara några dagar tills de är helg igen. i alla fall var inte van med att gå och lägga mig tidigt så de blev en utmaning igår tror jag somna efter 1 typ för klockan var runt där när ja g kolla sist men de värsta var att jag vaknade vid 4 igen och var vaken till 5 somna och vakna kvart i 6 och då var de jo onödigt att somna om så nu sitter jag här, har chillkläder på mig för mitt bra bas smink ligger hemma hos julia i min väska och chillar ! plus att vi ändå ska löpa oh shit på idrotten, wiiho de ska regna !:-)))))
nej nu ska jag kila
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0