21,23

Sa  att jag skulle göra en till så, varför inte. och med tanke på hur statusen har ändrat, så kanske de är kul för de som inte vet så mycket. att få lite onödig fakta.



Du heter: Jannika janina holmström

Smeknamn: ida och jerry?

Låt som när du är ledsen sörjer till: ingen aning.

Vad tror folk om dig?Mh, de som inte känner mig säger att jag kan vara bitchig, men så äre de inte värsta mjukisen!:)

Vad får du oftast komplimanger för? mh min stora gröna ögon?

Vad säger du för att imponera på någon? haha ingen aning!

Hur imponerar man på dig? man måste vara trevlig,rolig,snäll! hatar killar som skryter!

Brukar du skratta för dig själv? haha, ibland ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ..... (inget jag ska nämna) av michelle;D

Var bor du? Arboga

Trivs du där? mjo

Äger du några Converse: yes 2 par till och med

Brukar du bli för full: händer.

Är du allergisk mot något: Nope

Nästa mål i ditt liv: mh börja träna mer ! :D

Hur svarar du i mobilen: " Haaalllo " eller namnet på den som ringer !?

Vem ringde du senast? Mimmi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon skulle vara hundvakt

Antal timmar sömn inatt:
somna runt halv 1 gick upp 06,45  så typ 5

Sov du ensam: nej, med mimmi

Brukar du komma i tid: Ja, oftast.

När blev du fotad senast: I lördags.

Hur känner du dig nu: lite seg och trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: usch tycker inte om!

Favoritdryck på morgonen: mjölk oboy kaffe

Rakar du benen: självklart

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 12 tiden

Är du blyg? nej, kan jag inte påstå

Sysslar du med någon idrott: ne, men äger ett gymkort iaf !

Vill du hellre ha mail än brev: läser nästan aldrig mailen..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa lite kanske?

Har du spytt offentligt: har hänt

Är du nöjd med ditt liv: dumt oh klaga, men en del att ställa till rätta.

Är du bortskämd: kan jag inte säga att jag är,

Vad gör du i morgon: först skola, sen vet ja inte hem,

Vad är det värsta du vet? finns mkt.. 

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ja ni olika.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning ;p

Vad längtar du till? ett långt sommarlov!

Har du bra vänner och äkta vänskap? har bra vänner, :)

Vad är det finaste du fått? mjo vet inte alls har fått mycket fint!

Hur gammal är du: 17

Du samlar på: ingeting :P

Gröna eller röda äppeln: gröna!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: oftast till michelle,

Gillar du golf: nja, kan jag inte påstå

Vilken tid gick du upp idag: 06.45

Har du sovit i din egna säng inatt: nej mimmis, :)

Är det okej att gråta: klart de är

När grät du senast: hm i lördags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ååh, fly här ifrån, nej vet inte!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på när jag vaknar!

Vill du gifta dig: vill jag nog:D

Vill du ha barn: absolut, många! minst3 st ; )

Solar du ofta: Ne inte nu,:)

Är du bra på att laga mat: njaa ja duger ,ingen kock

Saknar du någon nu: jo, endel faktiskt

Är du flygrädd: ne

Hur vig är du: haha inte ett dugg tror ja. ;)

Vad dricker du helst när du är törstig: saft,

Tror du på ett liv efter döden: vet inte riktigt

Tycker du om sushi: har aldrig smakat.

Vad äter du helst när du ser på film: chips med dipp,popcorn lr godis

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Har du tandläkarskräck: nee

Har du någon gång gråtit dej till sömns: nångång har ja väl

Biter du på naglarna: nee blä!

Senaste låt du hörde: what are words

Senaste du kramade: Sara idag i skolan innan jag skulle hem hihi sötisen!

Senaste du kysste:
m.

Senaste person du träffa: min mamma för två 2sek.


Nej vet ni vad nu ska jag hoppa in i duschen sedan sova tror jag. låg dag imorn med massa lektioner!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0