13,47

Wiho. det är söndag och känner ingen söndags ångest! men nu är det bara EN VECKA kvar av hela sommarlovet ! börjar den 23 på en tisdag. ska faktiskt bli lite kul att börja skolan igen och se alla man inte träffat på hela lovet ! :-) Sen får gärna det här året gå lika fort som de andra !;-)

ja idag annars som väntat blev de en sväng till örebro för en plattlocktång och lite små grejs! dock ingen kamera då jag itne hitta någon som ja ville ha oh den ja ville ha fanns inte. så de får vänta ska nog till Stockholm någon dag nu i veckan och shoppa så blev ingen shopping idag inte ;-) är inte i behov av något så känner att jag sparar mig till det då :-)
nej nu ska jag städa lite hade jag tänkt.
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0