14,58



Mitt fjäskande gick sisådär.. de hade annat för sig, men lova att vi kunde åka någonstans imorn! så fick lite som jag ville ! funderar på en ny vanlig kamera , har en system men den är för klumpig och är väl typ sönder.. (luckar till batteriet åker upp hela tiden). så en ny vanlig budget kamera bara för några hundralappar! sen en plattång också eftersom nu har den 8-9onde plattisen sagt ifrån och gått sönder. glapp i sladden så den stängs av när den är på oh tvärrtom.. Sen kan jag ju fortsätta mitt tjat om en iphone(aldrig mer välja bort en iphone för en annan telefon)... eftersom min mobil inte är i bästa chick den heller..bra på hålla saker hela känner jag.
oh ja där blev de en sjujävla många rader om en massa onödigt hehe.

men den stora fråga är nu ......MASKERAD PÅ FREDAG!?
söta Rebecca fråga om jag ville komma, vill! men vill ha med mig någon ;-)
skulle ju vara väldigt kul, för om alla klär ut sig, hur ofta är det maskerad liksom??komigen nu!

pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0