lördag

Hellu, gårdagen blev inte alls som förväntat ( sitta hemma ta det lugnt tråka) nej blev spontant istället. idag i alla fall så vakna jag upp hos Michelle efter en helt okej partykväll! plus att jag även sett Denices systers valpar ooh vad jag vill ha en, så små, så kär i dem. Annars idag tänkte jag bara sooofta som de så fint heter. hehe
ska ta tag i att rensa garderoben känner jag använder ju inget av de jag har i själva garderoben utan använder det som ligger i sofforna och så 'fint' på hyllorna uppe.... bra att min byro och garderob kommer till användning. jaja sak samma.
Ikväll vet jag inte vad som händer men tippar på något lugnt bara slappa ! :-D
kanske trycka i mig något riktigt onyttigt chips godis oh cola ! lr så blir det något riktigt nyttigt som sallad frukt och vatten ! :-) kan funka bra den med känner jag.
men jag får tack för kvällen! himla roligt att träffa/ lära känna lite nya :-)
helg dåligt väder!? wiiho inte sörjer vi för de....? för de ska ju vara sådant fint väder hela nästa vecka :))))))
PUSSS hejs

nu ska jag ta oh dricka lite kaffe , eftersom min hals inte alls mår så bra idag, kan ha vart allt sjungande igår
wild hearts can't be broken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0