21,46

Nu spräcker hemligheten, jag var med i en tävlig och vann biljetter för mig och en vän (felicia andersson) så vi ska åka iväg och kika på Make Up Stores stora Jubileumsvisning look showgirl. här har ni lite fakta om de hela,

Missa inte MAKE UP STOREs storslagna Show Girl event den 6/9 på Globen Annexet i Stockholm. Du får ta del av fantastiska kreationer och spektakulära inslag under en visning som du sent kommer att glömma!

Se till att du blir en av de få som har en biljett till MAKE UP STOREs Show Girl visning. Biljetterna släpps måndag den 15/8 och finns att köpa i utvalda MAKE UP STORE butiker.


lisa och carolina ska också på samma grej då lisa också vunnit biljetter. Så nu sammåker vi nog upp dit! kommer nog bli grymt dehär ! wiho


Annars så har jag testar nya medlet , som gör så man får platthår, oh yes plattvare, dock har inte jag lockigt men de lilla jag har vara raka ialla fall ;-)  men nu ska jag vara lite social med mina morbröder och paula eller något liknade.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0