21,50

kom hem från örebro för dryga 20 minuter sen,  kom hem med en parfym , en tischaa och en tröja, super söt!
var  väldgit nära på en drop in men inte frisör var ledigt någonstan var inne på 5 oh typ 3-4 stycken hade sommarstängt.. jobbigt men kunde blivit något spontant där, ( jäkla nelly :-) )
annars så missa vi tåget hem haha såg de bara rulla ifrån oss och sedan insåg vi att nästa gick 21.. haha så upp på stan köpa godis sitta på bryggan ta det chill. de var ju något jävla ''party tält'' mitt på gatan också så fick massa musik till. sen gled jag nelly bara runt fördrev tiden.
annars nu så ska jag upp på bandet spring duscha sova .
och hoppas att jag vaknar upp med sveriges snyggaste kille imorn . just de mums!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0