22,18

Nu är klockan 22,10 och de börjar väl snart bli dags att börja göra sig iordning för läggdags vilket kommer ta ett tag eftersom jag inte är de minsta trött och ska fixa så allt är klart till imorn, allt så som kläder efter väder, ;-) så kanske man ska ta och fixa sig lite eftersom våra grymma lärare har fixat så vi får gå på studiebesök! inte alla som har de så bra första skoldagen ;-)  såhär skrev de ialla fall,
Hej på er alla goa tjejer, i STY åk 2 och 3. Hoppas ni har haft ett skönt sommarlov. Jag och Victoria tänkte ta med er på ett studiebesök tis den 23 aug. Ni kan ta med cykel eller så promenera vi. "alltså sköna skor på fötterna" Det kommer att finnas möjlighet att köpa produkter med elevrabatt för er som vill. Företaget heter Modeline frisör och stylingprodukter. Vi ses på tisdag kl.9 KRRRRAAAAMMMMM Lena & Victoria.
Hur grymt bra låter inte de ?få förhoppningsvis innförskaffa sig lite nya produkter sådär första dagen ! :-)
bara längtar till att träffa alla nu igen och att det här året kommer gå lika fort som första !
tänkte även visa er lite bra/lätta tips sen som jag läst får en annan blogg, men tänkte kanske inte alla som läser min läser samma. hehe kommer snart upp! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0