22,44

humör-svängningarna idag- har inte vart att leka med.
från lilla lacken. till okej-glad.till ledsen. till i don't care. till besviken. till crazzzzy allt är bra.
och man ska sluta när man är på ''topp'' av humöret. så hoppa in i bastun med 1345 graders värme kom ut som ny människa rödflammig av värmen min hy kändes babylen.( som för övrigt varit mitt stora problem denna vecka.) ska smörja in, så jag kanske kan visas bland folk, utan att tänka att de kollar på mitt fuckface..


nej ska krya ner under täcket nu efter dessa tre otroligt töntiga bilder. men man måste få vara töntig ibland också för att kunna vara riktigt cool. nej sov gott alla fina fula vänner :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0