fredag

jahapp då var det fredag igen. en vecka jobb kvar nu bara!
Rätt kul att de kommer regn oh skit väder när man får ledigt/ helg. bhuhu sörjer lite smått men men får vara blekfis... Annars igår hände väl inget speciellt chillla lite var ute och sprang typ min dag igår.
och idag ser ju planerna helt oplanerade ut !  om inte elon kommer med ett jävla bra förslag snart... ??:-)))
annars tar jag alla andra förslag tack !
just ja de var även sista sommarlovs öppet idag på dagis.. så nästa vecka är de en massa andra barn där, uops. hoppas den veckan går lika fort som de här andra 2 bara :-).
nej nu ska jag ta en kopp svart, oh hoppas på att jag blir super pigg och de händer något himla kul..
annars ska jag väl ta tag i att fixa naglarna lite, eftersom de nu är 2 korta slitna, fun life.
pusssis
at the moment.
min tröja blev perfekt nu till de halv dåliga vädret med ! :-) great. bara håret som ska kapas kvar då ! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0