lördag

Var uppe med tuppen idag! gick inte så bra att sova så gick ut i solen och tog en pw! skönt med lite sol, synd bara att de är svinkallt så fort den är i moln. Blä fryser redan nu! hur ska de gå i vinter ??burr.
annars har jag legat i solen i cirka en timme, as skönt. passa på när de inte var så jätte mycket moln, så klara mig precis för nu när jag kommit ur duschen så är det massor. O just de vågen visade 3,8 kg viktnedgång också!! wiho. nej nu ska jag ta fram fjääääässsksidan och försöka få mina päron att vilja åka någonstans så jag kan få köpa någonting. illa att vara så rastlös faktiskt!
Pusssss

blir nästan bländad av två av bilderna så var tvungen oh jämna ut lite med två utomhus& två inomhus bilder. heh egopiiiic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0