tisdag

Hellu, idag så vakna jag lite innan halv 10, men låg kvar i sängen och försökte somna om men nej! För 09,45 skriver michelle att vi ska till örebro så en annan får panik, mitt hår var som smör! så hoppa in i duschen på med kläder kladda lite i ansiktet så åkte jag iväg med blött hår. hehe snyggtjej. jaja väl där hitta jag en massa fint ! :-) så är nöjd. men så är de ju så illa att jag faktiskt ska upp till stockholm imorn blir kvar där en natt med min syster ! lite kul att syster och jag har lite syskontid tillsammans :-) så nu blir jag totalpank!! är redan pank men får lite pengar av mina föräldrar :-))
annars så idag så fira vi linn som fyllt, blev paketöppning och käk på secilia mums! och trevligt hade vi med :-)
så nu är ja lite bokad stockholm shopping ons tors fredag bio'' jag saknar dig'' sen lördag söndag måndag blir de väl något skojj och bara njuta av sista ledigheten. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0