tisdag

Idag är det tisdag, och underbart med sovmorgon då jag och karin inte gick och la oss förens efter halv 3 hehe klockan bara rulla iväg. illa. men det funka bra ändå! ;-) stylist hela dagen lång 2 vanillla kaffe på stan har man också hunnit med , för gott ! hehe smakar massa socker..
annars så har vi trängs och kollat på modelljakten, kimberly sökte ju så vi var stöd. och var så glad för hennes  skull då hon blev uttagen till de 5 bästa i örebro, men dock vann en annan tjej, som jag tyckte var lite fusk då hon redan var modell för en argentur? (stavning )  fusk och veckan innan var den en tjej som kom med som de visa sig att hennes syster satt i juryn. jaja jag är ialla fall stolt över kimbyyy som kom med bland de 5 sista i örebro, för det fanns verkligen en massa fina andra tjejer som sökte.
jaj nog om det nu ska jag göra läxan vi fick igen svara på lite frågor oså, sen kanske om en stund ut och röra på mig.
påtal om röra på mig så ska jag sally karin köra boxning på måndag onsdag nästa vecka ! för då drar träningen igång, eller vi ska försöka med de i alla fall. nej de var de puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0