torsdag


home. och har invigt nya tröjan! as skön från gina för endast 149 kr! billigt och skönt till hösten :-)
igårkväll blev det lugnt vi laga ihop lite mat käka och sedan drog vi och handla lite gottis. träffa alexander vid hemköp( deras granne& kompis).trevligkille. sen blev det iallafall hem och kika på film oh bara tare lungt. Idag så tog jag och jessica pendeltåget till centralen och in till stan igen, så nu efter 3dagars shopping så får de nog inte bli nå mer shopping av kläder på ett tag ;-) Annars var de smäll mycket folk, det är ju UNG i stockholm nu också så skratta lite åt allt fjortisar hehe :-) dum jag är men de såg ju bedrövliga ut..
men nu har jag  i alla fall kommit hem ska slå mig ner framför tven och vänta på att nelly och linn ska komma hem från örebro. kan visa lite sen vad jag har köpt!
pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0