Torsdag

Helt okej dag! satt och fick tips och lyssna om ghd's plattängar och deras sjukt grymma produkter! fattig nästa yes..
sen hade vi naglar då en från scrath var där och visa och prata ! :-) vi tvåor har de bra vi !
nej nu ska jag snart hoppa in i bilen och åka iväg med mina finska morbröder+ sabo.  Eller tror de ialla fall får se vad det var de vill titta på oh ja allt ! så ska jag även passa på att köpa med en present till min syster som har blivit riktigt försenad hah... men har i alla fall kommit på vad jag ska ge henne så ja ! även ringt lite samtal och ja håller tummarna förfullt nu.
nej nu ska jag kila pusss

körde på uppsatt idag, sluta med att ja åkte med fågelbo till skolan sen fixa felicia till det på bild nummer två,
bild nummer ett så skulle jag ha först men eftersom mitt hår var fårkrull efter flätan så sket de sig !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0