onsdag

Skolan gick som smort! gjorde inte alls mycket jag och några till slet med att bära upp allt nagelbrylar upp till nya salongen som är super fin! :-) vi har även fått ett soldäck i nya byggnaden, asnice! har även fått lite fler killar på skolan men dock en hel drös med tjejer! alla verkar vara trevliga , eller de få man träffat haha,! jag och felicia sprang typ 123456 varv i skolan bara för att se allt de gjort om och även kunna kika på hur alla ettor ser ut men nix fann inte allt för många då de flesta hade lunch;-) nej nu ska jag ta ett snack med mina päron då ghd kommer till skolan imorn och vi får deras plattång för ett grymt pris ! ;-) sedan kommer även ett nagel företag med och pratar och så! wiho greeat ! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0