00,19

Min julafton, ah kunde väl inte bli så mycket bättre,
blev fixa allt jul käk, äta, vänta vänta vänta, umgås, öppna paken, kolla oh hålla på med allt dem, vara social, spela lite spel,(dock är tiden inne så nu mera är de mobilspel& inga tvspel/fiamedknuff/kortspel) och sedan blev de njuta av alla julklappar! så hade en bra julafton tillsammans med familjen och även sis/brors pojk/flickvänner:-)

Även nöjd med mina prylar som blev bland annat.-
Pengar,uv-lampa+ gelé tippar oh hela kittet. film, kläder, godis, flytta hemifrån grejor, små saker osv  :-)
förövrigt är de ju inte paketen som räknas! ;-)

men nej nu ska jag kolla på nästa film, och även kolla om någon av valparna är vakna nu oh vill ligga oh bus/kolla film med mig haha ;) gäller att nöjja sig med de sällskap man får :-))
PUSS och hoppas att alla haft en riktigt bra jul på alla sätt !
imorgon är det juldan. heh fårse vad den har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0