19,16

Blev en sväng till västerås, ända anledningen till att jag följde med var för att käka MAX. satt fint!
Efter västerås gick jag och mamma en sväng upp på stan, ohjävlar va de var folk överallt. kallt och  ingen parkering och alla trängdes.. bytte även några ord med Denice som var så duktig och stod och sålde! :-) Sen blev de brända mandlar och hemoh sova! sov nån timme oh nu ligger jag och pluggar!! har så mycket nu ''sista rycket innan jul'' med inlämningar ,läxförhör prov usch behöver lov och sol känner jag.

nej men de var de jag ska göra min Lördag nu efter många om och men skulle först vart med Nelly haft myskväll sedan även festat med Denice men nej pluggar får de bli om jag ska ta studenten om 1,5år.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0