19,55

Sluta med att jag satt kvar i skolan och pratade med Rebecca, istället för att ta de tidigare tåget! hah vi satt oh kolla på massa klänningar till jul& nyår, sedan även en hel del gamla bilder! :-)
Sedan slutade Denice så tog sällskap på tåget hem med henne och Elsa. wiho älskar att åka tåg, (när man inte åker själv& när de inte är försenat) ajaj. bara 2 dagar kvar av denna vecka så bör inte klaga!
oh kan även berätta att min klänning jag beställt till jul har kommit, och ja är nog nöjd med den! men inte fan har min nyårsklänning kommit!!..... beställde fan den före min julklänning, hallå vart är du ??
nej men nu ska jag gå på bandet en 30minuter sedan ta tag i plugget,
Puss

bjuder på två halvdanna bilder, sen en tid tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0