20,24

Skolan rulla på rätt segt först, usch vad hemskt de var ett tag.. Men matten gick helt okej den med! oh sen på hårlektionen så var hon som skulle komma sjuk så vi hade lite annat mys/chill. Så Felicia tvätta mitt hår oh så fick jag lite inpackning och massage, as skönt! efter de sluta jag men satt kvar på Rebeccas oh deras lektion, där de hade hårmassage så satt kund åt Rebecca riktigt skönt de med, fick trippemassage !:D
Sedan gled vi upp på stan blev lite smått och gott en blus och sedan lite julklappar, ego som jag är köpte jag de till mig själv... ah sen så käka jag och Rebecca på  spicy hot.AS GOTT!
missa även tåget med nån sekund ville inte springa.. så följde med Rebecca och satt och plugga matte med henne! så de var nog meningen att jag skulle missa tåget så jag skulle få lite matte gjort ?? . men imorn duktig som jag är så ska jag in på plustimmen klockan 08,00 istället för att börja12,00.. sedan blir de utvecklingssamtal(vet ej om de var imrn??) och träna lite med Beccis.
nej nu puss hej

yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0