21,15

Skolan, matte, körkorts frågor, övningsköra, julhandla!
de var min dag i stora drag!
skolan först gjorde väl inte allt för mycket lite naglar hit oh dit! sedan hängde jag på Denicé upp på stan en sväng när hon handlade klappar, dock är jag fattig just nu, men även klar med alla klappar! skönt när minilönen rullar in 23e.
annars så har jag handlat med mamma, svängt förbi amanda l för att plocka upp mina lovely kakor! yummie
och även en sväng till syster för att kolla på bebisarna som börjar bli ''stora'' nu går oh busar :-D
och nu blir de mattepluggande igen tredje gången för idag! wiho snart jullov PuSS

snart blir de 2,5vecka utan mina örebroare igen då! oh under den korta tiden hinner julia basta 17år och mimmi 18!!
ah nej matte nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0