Fredag

23 DECEMBER DAG!
galet att det är julafton imorn, har noll julkänslor.. känns som att de är en månad förtidigt!
ah i alla fall idag blev de upp och börja jobbet en halv timme tidigare alltså 05,30 stod jag och dammsög mattor på dagis... usch sedan eftersom alla ordinarie var borta så fick jag och Madde jobba med mamma vilket sluta med att vi fick dubbelt så många ställen.. ajah fick stressa ihjäl oss idag för att hinna!
kom hem somna som en stock, pallra mitt arsle till min syster gick ut och gick med hennes hundar och kolla på valparna, mysigt dom kommer hit nu över julafton & juldan!
fick även min minilön idag som även den var mer än jag trodde, oh prefekt såhär till juletider.

ikväll blir det i alla fall uppesittarkväll med Jessica & Simon :-) hoppas på att storvinsten hittar hit! vore ju guld!
Nej nu ska jag kolla på julkalendern och försöka få julkänslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0