fredag

Oj, idag har de hunnits med en massa, en sväng på stan in till sybutiken, köpa de ena och de andra på Ica. Färga håret (utväxten). varit i köping. umgåtts med nelly. plus att jag faktiskt jobbade imorse med! inte illa.
men ack har en konstig känsla. men ah nyårsafton imorgon då! bara galet hur fort 2011 har gått.. men ja nytt år, nya problem,nya minnen osv osv.
nej nu ska jag lägga mig har inte fixat klart allt till imorgon eftersom jag vänt på allt nu, annan klänning, andra ditaljer, bytit ut de silvriga och ska nu köra på guldigt. asch de får gå som de går de där med klänningen hehe...
hejdå alla fuckface, nej just de är ju jag.... usch helt galet.
nej nu blir de en film till jag somnar som sagt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0