fredag

redan helg, helt galet!
dagen gick fort först stylist SM. gick väl bra! håller tummarna nu :)
ah sen svenska, oh gud nya läraren är rätt chill! as skönt, vi fick ledigt nästa torsdag, grymt så nästa vecka går vi bara mån tis ons! wiho
provet på idrotten gick också bra tror jag ? jag svara på de jag skulle så!
oh nu idag så har jag hunnit med att köpa en present till nelly, så bra! måste ju gratta henne när hon nu blev lucia  :D
var även förbi syster med en present oh kika på pluppisarna :-)
så passa på oh pussa på dom lite oh knäppa några bilder ( nu när jag lärt mig lägga in bilderna, efter snart 1 år...)

min lilla prinsessa!

oh den som är minst.

oh där har vi bamsen!

oh där har vi alla 3 tillsammans!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0