Lördag

Hellu.
igår hade jag aldrig tid eller ork att skriva blev i alla fall iväg till skolan hem stress stress stress sedan tillslut till Örebro för att sedan ta mig vidare till kumla! Där Nicole styrde födelsedagsfest! hade de en brakväll även om de blev lite strul! tackar Denicé för att jag fick följa med och tackar gudarna för att de är lov nästa vecka.. heh de som hände där stannar där ''tööntvarning'' ;-) Skit kul att lära känna en massa nytt folk kände inte en kotte typ! jo de som kom från skolan visste jag vilka de var litegranna! tackar väl matte:B för de ;-)
ajaha de går överstyr snart. har lite videos och bilder på mobilen, sedan var det ju massor som tog kort oh hade sig!
så bildena kommer upp sen! puss

bjuder på denna som jag snodde från Denice på fb, Frida(?) och Nicole ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0