måndag

jag ska inte vara tråkig! så ger mig själv en utmaning. Men vad de är säger jag senare om jag klara de eller inte. hehe oh vad rolig jag var nu men jag säger de senare under veckan eller nå!
annars så idag.. sj, tack för sovmorgonen! gled in till skolan lekt lekar, mitt lag vann! wiho, vinnar skalle!
annars så geld jag karin Julia Felica runt på stan en sväng, de köpte julklappar oh jag hängde bara på då jag redan är klar i stortsätt! :d
Sedan blev de lite plustimmanhäng med de andra, blev väl inte allt för mycket klokare efter men lite i alla fall.!
nej nu ska jag rycka med mig mamma in till the big city! ;-)
PUSSS

Det var en gång i tiden jag såg ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0