tisdag

Tisdagen gick ovanligt fort trots den otroligt långa dagen. skolan bjöd även på god mat sen var även jag och julia ute med hennes pojkväns pappas hund aj ni hajjar, men iaf den var super söt, isbjörn :-)
Sen direkt där efter så blev de naglar oh då hade vi även besök på skolan oh på vår lektion, så Julia slängde på ett jättefint lack på mig sedan gjorde vi gelénaglar tillsammans på en av tjejerna som var med och titta :-) oh nu vill jag bara göra gelénaglar de var 10gånger lättare än silke oh blev mycket snyggare enligt mig, men de är väl en smaksak! :-)


ah där har ni lite halvkassa mobilbilder. men vi gjorde i alla fall en hand var och tjejen vi gjorde på var trevlig oh satt oh prata lite med oss om både skolan och fritidsämnen! :-)

Sedan tog jag 14,56 tåget hem istället för 16,03 för vi blev klara tidigare, oh då stod de fika/mat på schemat med Nelly på stadsgården, yummie blev en panini(?)!
Sedan har jag även fått veta att jag ska jobba på mina 2 lediga dagar alltså inget ledigt, men lite extra pengar skadar inte;-)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0