laugh now, cry later

klockan är närmare 0,59 och jag är inte ens de minsta trött, hm och huvudet är spräng färdigt nu.
hm som sagt kom hem från skolan och som vanligt om man åker tåg själv så somnar man ju, vilket innebär att man är väldigt trött när man väl kommer hem. så somna när jar kom hem vid halv 5 och sov till nästan halv 8. och då blev jag såklart helt övertrött och hyper när jag hade så tråkigt och ont i huvudet. så då tänkte jag eftersom jag endå har så mycket energi så kunde jag ju lika bra springa lite och ja det blev det helt slut, sen så körde jag lite med hantlarna så armarna är helt ömma nu. tog en dusch och nu . ja ligger jag hr i sängen ska göra klart svenskan tror jag eftersom de känns som jag aldrig kommer somna.. what 2 do.
heeeeeeejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0