onsdag den 16 februari

Jahapp då var det onsdag idag då,
Provet gick nog inte allt för bra om jag säger så, kunde fan inte en ända fråga, kunde dom frågorna innan sen när jag väl fick dom så kunde jag dom inte.... surt menmen. känns ändå känt att man inte behöver plugga till något mer nu innan lovet. imrn är det 2 lektioner som vanligt oh slutar 11. sen blire hem en sväng och sedan tillbaka med all packning till mimmi för sleeeeeepoverparty hehe. och upp blir det med tidigt redan klockan 06,00 ska vi vara uppe på fredagmorgon! :-)
jaja nu ska jag bara njuta av att chilla en stund och sen hämta lite grejor hos min syster som jag ska ha med mig imorn ! pussss&hej

en stenseriöstjej igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0