onsdag

Blev hemma från skolan idag brist på sömn oh ett skön huvud.
Men har i alla fall fått lite gjort här hemma, bland annat helt klar med instuderingsfrågorna om naglar.
Oh så har jag gått igenom min del jag ska ha på redovisningen till nästa tisdag. även hunnit läs lite om olika energikällor så jag är lite förberädd, eftersom har prov nästa tisdag. har till och med varit ute och tagit lite frisk luft tog en prommenad i det härliga vädret och det känns bättre nu.
funderar på att vara världens bästa dotter och städa, men får se kanske lägger mig på sofflocket isället.
Har även eventuelt kirrat jobb under sportlovet! hoppas i alla fall att det blir så.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0