sunshine

Sol älskade sol!
så skönt väder ute idag helt sjukt att det kan vara snöstorm ena dag och sen solsken oh skönt nästa !
men ska inte klaga utan bara njuta !
sitter även här oh klickar hem lite, funderar på ett par as snygga sandaletter från have2have och sedan en nya väska med oh kanske lite annat smått och gott:-)

tyckte man kunde få ha solbrilllsen på när solen-s-k-i-n-e-r.
oh eftersom Jessica inte är hemma så låna jag lite av henne, hehe otrligt att man ens får på hennes kläder.
(xxs-xs typ, med lite tur så kan man hitta något i s)


Så tänkte jag bara visa mina otroligt misslyckade naglar heh men tyckte dom passa intill tröjans mönster i alla fall!

ooh nu vill jag bara åka utomlands sol bad oh bara ha massa sommarkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0