time 2 do homework

dags att finslipa på A H X. så ska det förhoppningsvis gå bra, bättre på redovisningen. övning ger framgång.
och imorn så har jag utvecklingssamtal med heh wiiho. men de ska väl gå bra!

just de nu har jag klagat över mina tänder hos tandläkarn så nu kanske jag får tandställning men måste ju som sagt vänta på att jag ska få kolla hos en såndär som bestämmer om de behövs men har ju fått ''tips'' av några andra som lyckats fått fast tandläkarna har sagt att dom inte behöver. och ja jag vill ha tandställning skiter i att det är svinfult , men vill inte ha några hamstertänder! blir finfint med hål i tungan oh mitt tandsmycke då ju. heh


(fast dock vill jag bara ha nere, för dom översta är hyfsatraka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0