fruktsallad



Sitter här oh äter lite fruktsallad, mums ska snart hoppa in i duschen!


Sluta ju som vanligt vid 11 tiden idag så åkte ju men 11 tåget hem så skönt att vara hemma 11,20!
ialla fall kom hem och insåg attt jag inte har nått plugg till imorn så kolla på  tven en stund oh sov lite, sen vakna jag och då åkte jag och jesse och köpte kinamat.  Sen så har jag inte gjort så mycket mer,

vid klockan 6 så gick jag till min syster Josefina, tänkte vara snäll för jag  och michelle skulle ut och gå så då tog vi med oss hundarna och gick lång prommenad. sen upp till henne igen och prata lite eftersom hon åker till Egypten inatt :( inge avis..

Men låna med mig en klänning som tröst ;) hm typ 8e eller 9e klänningen jag har här hemma som är hennes, obs.

jaja nu ska jag äta min fruktsallad så jag kommer in i duschen snart ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0