helgen

Nu i helgen har jag varit i Örebro , så har känt att datorn fick vänta!
I FREDAGS
blev det upp på stan med julia springa runt lite käka hem till henne! blev lite chilldrickande där, haha med mjukis och tjocktröja.. men vi hade de kul i alla fall, och sen blev de lite spårat för vissa hahaha...

LÖRDAG
vakna drog och handlade käk oså jag och julia fixa fan godaste salladen ! ;-)
sen plugga vi faktiskt så nu är häftet snart klart ! riktigt duktiga tjejer som pluggar en lördag.:-)
och så på kvällen drog vi över till mimmi där det var lite folk rätt kul faktiskt, sen drog vi hem till julia och sov!
skönt att de löst sig nu brudar ♥

IDAG
så vakna jag as tidigt av att solen sken så och hadej u redan packa mina grejer och tåget gick inte förens om 2 timmar så satte mig och plugga tills klockan blev halv 11 då gav jag med av till station !
Gjorde en hel del denna helg helt enkelt ni är så bra ni
NU
har jag precis bastat och funderar på att plugga så man är klar med allt.
för ikväll väntas de one tree hill solsidan oh nått annat bra på tven !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0