home

Nu är man hemma efter ungefär en vecka bland kusiner släkt ,det var ju som sagt 3 år sen jag såg dem sist så det var trevligt fick även hälsa på en av nykomlingarna , lilla Tindra , super söt! :) Har i alla fall inte vart en enda lugn minut full fart hela tiden! även införskaffat mig en del prylar när jag varit där :-) hantlar med löstagbara vikter som jag fick av min morbror får man tack för:-) blev även en väska oh lite annat smått och gott! ;-)
har även lekt med dockor det var år och dra men lilla tjejen var så söt så kan ju inte säga nej när en 3åring vill leka !;-)
åkt pulka och massa annat som var år och dar ! men nu är ja hemma och redo för skolaaan.... ne skulle kunna ta e vecka lo till minst menmen, sånt är livet. måste även fixa mina praoplats ack inte bra de heller.. :8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0