rip

Stor städat
hehe när jag kom hem till min syster hade hundarna levt loppan och stökat ner lite så jag har städat och diskat gått en lång prommenad och en kortare sen senare.
och nu såg jag på face att emmy hade skrivit om att någon hade hoppat eller halkat framför tåget när hon gick av i köping !  nästan där hon klev av usch stackare att behöva vara med om något sånt.. :( Sen var det ju en på jullovet som hoppat framför tåget med fast intei  köping då, Usch vad hemskt :(

så här skrev  emmy på face :
Jag hoppar av tåget i Köping och ser att det har stannat ovanligt långt fram på perrongen. Massa tågpersonal kommer ut och frågar vad som har hänt. Jag och två killar står&pratar precis utanför den dörr vi gått ut, när ena killen hoppar bakåt och skriker; "Kolla fan inte bakom dig, det ligger en människa under tåget!". Det här är det absolut värsta jag har varit med om i mitt liv.


magazin24
Under onsdagen inträffade en olycka på Köpings Järnvägsstation.
Vid klockan 11.40 larmades räddningstjänst, polis och ambulans till järnvägsstationen i Köping.
Där hade en olycka inträffat där en person blivit påkörd av tåget.
Personen befann sig på rälsen och ska ha omkommit vid olyckan.
Chockade passagerare i det aktuella tåget fick fortsätta resan med buss

jag bara ryser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0