söndag

Sitter hemma just nu och käkar lite och väntar på att m&p ska komma hem. I allla fall igår sluta det med att jag åkte upp itll Michelle vid 10 halv 11 tiden, Blev snack och film. oh världens sorligaste film, michelle somna och jag låg vakna till typ halv 3 för då dog datan så hann inte se klart filmen, sen vakna jag as tidigt hon får ju hur ljust som helst i hennes rum och tillslut fick jag väcka henne annars skulle hon aldrig vaknat, så fick se filmens slut oh allt! :-)
Sen gled hon och jag ner till ica och sen tog jag en promenad hem!
och nu sitter jag här ska snart skicka in svenskan som jag inte skickat in, not good.
Sen ska jag bara vänta in One tree hill och sedan solsidan grymt !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0