tisdag 18, praktik& tandläkarn..

ojoj inte långt kvar till det är februari ju.... ;)
allt går så fort helt galet !
i alla fall dagen idag rullade på riktigt skönt ! allt gick fort fast vissa lektioner var sega menmen allt är inte roligt.
fick ta med mig stickorna och tråden hem för att sticka klart mitt pannband. får dock lite fuskhjälp av mamma, hehe
tog mig även i kragen för att fixa min praktikplats idag gick dit oh prata men var tvungen att komma tillbaka imrn för att prata med hon som bestämmer och äger stället. :-)

och imrn usch tandläkarn står på tur oj bra död tjej har iallafall minst 1-2 hål och så har jag en halv tand. sen fick jag en så opassande tid liksom 11.00... hinner inte in till skolan för man vet aldrig med tågen, och sen vet jag ju inte hur lång tid det tar oså...

HEJdÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0