träning

hm det där med att göra läxor gick ju hm bra ? hittar inte de vi ska skriva på svenskan om onskan.. vet inte vad jag ska skriva på en den sista  frågan,.. och sen så måste jag fråga en lite grej för kommeri te ihåg vad det var man skulle skriva på novell efter man läst igenom den så hm mycke längre jag kom med allt ? nejnej. men försökte ialla fall. skrev i alla fall till några meningar på engelska ''resan'' ;-) och så har jag tränat !

hahah hel-kass-bild.
men där är mitt lilla egna gym! heh fast det saknas en annan träningsbänk som står i mitt rum.
men nej nu back till träning sen en lång dusch med skrubbb inpackning oh allt så man är redo för skolstrat imrn !
ska bli så skönt att träffa mina kära klassisar! lär väl bli gossip talk all day long :-)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0