19,57

blev som sagt en runda i skogen en pw, lite lagom slut i benen efter jobbet och sedan efter pw.
har ialla fall tagit världens längsta dusch och nu hoppar jag runt i fuliskläder olika blå&rosa vackert..
får se om jag orkar hitta orken till att ta vara på kvällen eller fall jah ska tippa på att sova! ;-)
de visar sig !

just de fick en kommentar om min design som föröverigt alltid krånglar,
fick lite hjälp om hur jag skulle göra. men har gjort det någon gång förut och då blev den knäpp sen igen efter någon månad men de var dock en annan design, så får se om du funkar nu då! ;-)



BLÅTT är fint. här har ni tur att nu inte ser mina strumpor & att tröjan är på högsta! heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0