21,48

nyss hemkommen från en joggingtur , rätt död efter ha gjort misstaget och tagit en fleecetröja. ganska lökigt under den men ska strax hoppa in i duschen syrran står där just nu så får chilla några minuter !
gjorde även ett till misstag käka jordgubbstårta innan också. trodde inte klockan var så mycket så smällde i mig den sen typ 5 minuter efter så skulle vi åka, ( åker med mamma&pappa när de åker till skogen, så löper jag i spåret där.)
närmare 3,5km blir det och känner att jag hittat mitt tempo nu ! hehe mötte även en massa idag lite halvkul precis innan man är framme igen helt svettblöt och röd wiho såg även hur de kolla på mig för jag har fetatröjan ... ;)
men nej nu dags för att skrika ut syrran ur duschen, det får hon i present av mig på namnsdagen.
HEJS

hheh fortfarande lite röd på kinderna.. go greeen eller nått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0