22,31

Denna jävla dag alltså!
haha den slår då många, nej har i stort sätt inte gjort något speciellt umgåtts med nelly elin ,varit på stan en sväng gått men hundarna , varit nära på att bli galen av orolighet. usch. men sen har jag käkat och sovit igen någon timme nu städar jag lite här hos syrran ska upp och möta nelly vid 3 när hon slutar så kommer hon hit och sover här :-) trevligt med sällskap. vi kanske skulle gå en natt/morgon promenad också men de får vi se om vi orkar sen när tiden väl är inne, annars så har jag ingen aning om hur jag ska fördriva tiden nu. sitta på ballkongen och kolla när bilarna gasar förbi och alla fulla som går förbi? brist på liv? haha
nej nu städa klart först!
PUSS

de här är den jag är och jag bjuder på mig själv! inge smink, stora ögon & små tänder. rraaarw haaaj bert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0