23.11

Snart dags att sova för en annan! men blir svårt att vända på dygnet nu vill jag lova har sovit 4 timmar på dagen så hej och hå. I alla fall springturen gick skit bra ! :-D ska springa lite själv så Nelly slipper vänta in mig hela tiden ;)
nej men de var fan sjukt de gick bra och jag var trött när jag väl var klar. blev ju lite längre än vanligt också. men känns as bra nu känner mig som en ny människa och inte alls lika seg & sliten. ska hoppas jag vaknar med detta humöret imorn för en morgon har jag lovat något kanske dumt eller kanske inte alls så dumt. iiiih!!! så kände jag just nu.
haha nej nu ska jag krypa ner i sängen för nu är håret lite halvtrott och flätat och klart.
PUSSS

just de flagar som en tok i hela ansiktet nu också ! USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0