23,53

Nyss hemkommen från allo och tuula. vilken dag!
släkten är värst! ;-)
först åkte vi in blev avsläppta hos jan (min kusin) han låg och sov så väckte han och självklart gick han upp och fråga driekt om vi ville åka in till stan och shoppa , men då hade varken jag jessica pengar men vi åkte iväg iallafall, kika runt hitta ett par snygga shorts men eeh, sedan bjud han oss på glass , vilken kusse hehe.! :-) så snacka vi lite skit skratta åt folk runt omkring ja allt, åkte vidare till lite andra affärer sen hem igen där de bjöds på fika! mums.
kan ju rekomndeeera finska glassen tio gånger godare !  så åk till finland ,ät glass bli tjock! :-)
ska strax äta lite nattpizza med syrr.
sen blir de läggdags upp imorn klcokaan 06.00..
men denna vecka har gått fö rfort. de är ju nu det har blivit roligt att vara här.. helt ärligt är de faktiskt lite tråkigt att åka hem, men ska inte sörja för komma hem ska jag krama om min omtyckta.
har även haft besök av familjen koskenkorva också, tråkigt att Annika inte var med menmen träffa i alla fall lite av den galna släkten & kuusamo folket ;-)

vissa bara bjuder på sig själv. oh gud hade verkligen glömt bort hur sjuka vi alla i denna släkt är ! fyfan de som hände på stan stannar där! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0