fredag

Det är fucking fredag.
har bara glidit runt hela dagen ttill ruka oh kollat lite typ 1000tals med camping stugor där som sagt, (det är väldigt känt för skidtävlingar) backhoppning oså.
sen åkte vi in till stan också köpte jordgubbar och glass!
just nu är de andra nere vid grillplatsen oh grillar oh jag inne, ska snart ut i kvällssoooolen som förövrigt är väldigt varm just nu ;-)
gjorde ett försök på att bada tidigare också vilket sluta med att jag stod med vatten upp till midjan burr för kallt ! ;-)
träningvärk har jga dragit på mig också skönt !
nej nu ska jag ut oh käka sen kanske ta en sväng med båten igen så mamma blir galen( hahah hon tror vi kommer välta när vi är mitt ute på havet ) ska meta lite eftersom fiskarna simmade vid fötterna idag ;-)
PUSSIS

så ser de ut utanför fönstret just nu heheheheheheheheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0