lördag

vakna vid 11, usch sov väldigt dåligt vakna typ 70 gånger. nej men blev dusch sen iväg till örebro , marieberg. kom hem med mina älskade byxor svarta denna gång ! bara ett måste ju. för underbara jeans. blev även en bh sporttopp snoddar och ett par skor, välbehövliga saker helt enkelt. tack bästa mammi.
sen blev de hem möte nelly amanda agnes handla lite sen drog agnes och vi andra till nelly och lite efter de drog amanda också, men jah och nelly fördrev tiden med att cykla till ica några gånger till hah. sen bjöd nellsan på mat mums kött& pommes! sen lite efter maten så drog jag hem till mig hämta mina nyklar och så var de bara ut igen och så kom michelle & hennes pappa och hämta mig , så nu är jag hos michelle och har färgat hennes hår och pratat lite skvaller och vad som händer h'änt i mitt lilla liv medans hon vart borta.
nej nu kommer hon väl tillbaka, hon är och sköljer färgen at the moment. återstår att se vad som händer sedan! ,-)
nej puss på er alla fina fula gulligt äckliga :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0